Foros ›
Autor
Mensaxe
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mar, 29 Mar 2011, 0:15
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Me alegra leer que por fin has tenido una buena carrera y unas mejores sensaciones. Recuerda: entrenar no es competir, sino es prepararse para competir.

Si entrenásemos al ritmo de carrera todos reventaríamos.

Saludos y a seguir
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 29 Mar 2011, 12:08
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

french_mondariz escribió:
Me alegra leer que por fin has tenido una buena carrera y unas mejores sensaciones. Recuerda: entrenar no es competir, sino es prepararse para competir.

Si entrenásemos al ritmo de carrera todos reventaríamos.

Saludos y a seguir

Gracias french_mondariz,

é moi motivante ver como os compañeiros dades ánimos e consellos. Realmente faime ilusión Sorriso

un saúdo compañeiro. Guiño

cospesnochan.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 17:09
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Pois hoxe tocou a volta á realidade tras o meu exitazo do domingo, jeje.. Satisfecho

Corrín 8,32 km en 47'22". Hai tanta humidade que xa se empeza a suar nada máis correr un pouquiño, e eu non levo avituallamento..

Pero todo ben, a 5:40 o km, 165 pulsacións de media, circuito con un par de costas longas bastante pronunciadas..

Cada vez disfruto máis de correr. Enfriamento, e estiramentos na casa.

Un saúdo.

cospesnochan.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 17:52
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

moita, pero que moita calor hoxe, ademáis, xa teño bronceado nos brazos.. Molón

15 min. de quecemento
8 km pola senda do lérez. Tempo: 45'35", adestramentro tranquiliño por mor do calor.
20 min. máis de enfriamento, e mentres busco unha fonte para beber... Muerto
Estirar, e para casa.
Saúdos.

cospesnochan.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2011, 16:04
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Como me gusta torturarme!...25ºc, e eu vou e saio a correr á 1 do mediodía... Muerto
Adestramento curto e rapidiño, a ritmo vivo.

Quecemento.
5 km en 23'17", a 4:39 o km.
20 minutiños máis de trote moi lixeiro para enfriar.
Estiramentos e para casa.

Saúdos

cospesnochan.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 06 Abr 2011, 16:45
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Ahí vai o de hoxe:

Quecemento xeral.
2 km. a ritmo lento, uns 6 min/km para preparar as pernas. (12'14")

5 series de 100 m, para velocidade pura, cun min. de reposo entre series.

Serie 1: 15"00
Serie 2: 15"98
Serie 3: 16"34
Serie 4: 16"87
Serie 5: 17"50

20 min. de enfriamento, e estiramentos na casa.

E que a velocidade non é o meu... Avergoñado

Saudiños a todos.

cospesnochan.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 15:44
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Despois de varios días de descanso por mor dun xemelgo cargado, retomo hoxe o adestramento.

8,34 km. Tempo: 47'16". A 5:40 min/km

A metade do traxecto, volto a notar un leve tironeo na corva esquerda, polo que baixo o ritmo. Moito estiramento.

cospesnochan.blogspot.com/
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 0:30
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

pablocrojo escribió:
Despois de varios días de descanso por mor dun xemelgo cargado, retomo hoxe o adestramento.

8,34 km. Tempo: 47'16". A 5:40 min/km

A metade do traxecto, volto a notar un leve tironeo na corva esquerda, polo que baixo o ritmo. Moito estiramento.

Para eso solo hay dos remedios:

Hidratación, muchas hidratación y
descanso y estiramientos suaves, sin sentir dolor.

Saludos
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 14:04
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

french_mondariz escribió:
pablocrojo escribió:
Despois de varios días de descanso por mor dun xemelgo cargado, retomo hoxe o adestramento.

8,34 km. Tempo: 47'16". A 5:40 min/km

A metade do traxecto, volto a notar un leve tironeo na corva esquerda, polo que baixo o ritmo. Moito estiramento.

Para eso solo hay dos remedios:

Hidratación, muchas hidratación y
descanso y estiramientos suaves, sin sentir dolor.

Saludos


Gracias french_mondariz, lástima que no hubiera leído tu mensaje ántes de salir a correr por la mañana, porque tuve que parar antes de 4 km con un dolor bastante fuerte, como una presión en el músculo, y con cojera repentina... Triste

Soy un inconsciente... Muro Muro creo que voy a poner un tema sobre ello en el foro de lesiones...

Saludos.

cospesnochan.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 14:08
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Por certo, 3,76 km en 20'21", paradas varias e na parada definitiva estirando moito, moito.

E o peor é que tiven que facer os 3 km de volta á miña casa andando e con dor.... Triste

cospesnochan.blogspot.com/
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 14:19
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

pablocrojo escribió:
Por certo, 3,76 km en 20'21", paradas varias e na parada definitiva estirando moito, moito.

E o peor é que tiven que facer os 3 km de volta á miña casa andando e con dor.... Triste

Creo que era mejor haber parado al sentir los primeros síntomas. No lo digo por ti solamente, yo mismo llevo 2 meses sin correr por culpa de no parar a tiempo, incluso yendo a la carrera de Porriño con molestias... como resultado de no haber parado una o dos semanas a tiempo ahora llevo 2 meses y los que me quedan. En ese aspecto creo que la mayoría pecamos de cabezotas, y hasta que no reventamos seguimos corriendo... yo he aprendido, y nunca más correré con molestias... y te recomiendo lo mismo.

un saludo compañero y que te recuperes pronto. Por cierto, las nuevas camisetas del club son chulísimas, a ver si nos recuperamos y las estrenamos Guiño
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 15:36
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

nikr0 escribió:
pablocrojo escribió:
Por certo, 3,76 km en 20'21", paradas varias e na parada definitiva estirando moito, moito.

E o peor é que tiven que facer os 3 km de volta á miña casa andando e con dor.... Triste

Creo que era mejor haber parado al sentir los primeros síntomas. No lo digo por ti solamente, yo mismo llevo 2 meses sin correr por culpa de no parar a tiempo, incluso yendo a la carrera de Porriño con molestias... como resultado de no haber parado una o dos semanas a tiempo ahora llevo 2 meses y los que me quedan. En ese aspecto creo que la mayoría pecamos de cabezotas, y hasta que no reventamos seguimos corriendo... yo he aprendido, y nunca más correré con molestias... y te recomiendo lo mismo.

un saludo compañero y que te recuperes pronto. Por cierto, las nuevas camisetas del club son chulísimas, a ver si nos recuperamos y las estrenamos Guiño

Tienes toda la razón, yo soy muy cabezón y ya pensé que con parar 6 días la semana pasada ya estaba...pero no. Y ahora el dolor me está yendo a peor, al intentar estirar levemente, al bajar escalones, al flexionar el tobillo... me temo que vaya para largo, y eso me jode mucho... Chorando

Espero que no me tenga que quedar si la carrera de O Corgo, tengo muchas ganas de ir...

Y sí, la equipación nueva está muy chula, la ví en fotos, espero que pronto podamos vestirla y compartir alguna carrera. Guiño

Un saludo compañero.

cospesnochan.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 11:29
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Despóis dunha semana de descanso, parece que a cousa é menos grave do que pintaba..

Estoulle dando calor habitualmente, estirando moito, e non forzando nadiña de nada.
Pouco a pouco desapareceu a dor ó tocar o xemelgo, xa podo flexionar ben o nocello sen dor, é o andar cada vez noto menos a molestia.

Voulle dar outros 5-7 días de descanso facendo o mesmo, calor e estiramentos. A verdade é que teño un pouco de medo a empezares a trotar, pero penso que a cousa foi leve, e non debería reproducirse.

A carreira do día 30 en Corrubedo aínda está no aire, e teño moitas dúbidas..por un lado esa carreira teño moitas ganas de facela (o entorno, o tipo de carreira), pero por outro lado, quero estar moi seguro de estar plenamente recuperado e non recair. Non sei, haber cómo evoluciona a cousa.. Rezar

cospesnochan.blogspot.com/
Togomi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/10
0 Carreiras
158 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Abr 2011, 9:39
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

Para todo el tiempo que necesites como dice el compañero nikr0.
Yo también soy de los cabezotas que con molestias no quise parar y al final me hice más daño, y como resultado, voy para 4 meses sin correr.
No sabes lo que me arrepiento de no haber parado en su momento y currar bien un pequeño esguince en un tobillo.
Parar dos semanas o tres me parecía una eternidad, ahora no son nada comparado con los casi 4 meses que llevo parado.
Suerte y que se te pase.
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 12:04
Asunto: Re: Diario de pablocrojo

En primeiro lugar, moitas gracias a todos polos ánimos e consellos.

En segundo lugar, sí, son un cabezón. Vendo que xa non tiña dor ó andar, e que a cousa ía a mellor; ademáis do mono que teño de carreiras (que fun aliviando con carreiriñas ó baixar o lixo ó contenedor Ríndose ), saín hoxe a probar un pouquiño como vai a cousa.

Pouco tempo, 4,16 km en 23'16". Pero iso é o de menos. Quecín ben, e como todos estes días, estirando moito.

Unha de cal e outra de area. Non notei molestia, non fun rápido porque era para probar, pero tampouco teño boas sensacións de todo. A dor non apareceu, pero sí que ben ben do todo tampouco está..

Moito estiramento ó rematar, e logo estirarei máis e a darlle un pouquiño de calor. Estou desconcertado, sen dor, pero non me dá boa espiña do todo. Será o inconsciente. Pensando

O problema é que a carreira do Corgo está ahí mesmiño, e teño moitas pero que moitas dúbidas. Non sei que facer, se ir ou non ir, e non hai tempo apenas.. Confuso

O mércores vou probar un pouquiño máis, a ver que ocorre.

Saúdos.

cospesnochan.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos