Foros ›
XXVI MEDIA MARATON ZARAGOZA 17/03/24 (CRÓNICA)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2024, 20:34
Asunto: XXVI MEDIA MARATON ZARAGOZA 17/03/24 (CRÓNICA)

Toca poner nuevos objetivos y en este caso una media maratón en la 5ª ciudad de España. Para tachar una provincia más de mi reto, en este caso será correr por 1ª vez en Aragón. La media de Huesca desde la pandemia no se volvió a celebrar, la de Teruel siempre fue en septiembre y en el 2023 la cambiaron para noviembre, pero una celebración en ese finde me hizo descartarla.
Reservados vuelo (desde Santiago a las 11:30 del viernes y regreso el Domingo a las 17:50), hotel y realizada ayer la inscripción ya que hoy cambiaba la inscripción de 22€ pasaba a 26€, más un 5% de gastos de inscripción, pagué 23'20€.
No es una de las medias más conocidas, pero tiene una gran participación, el año pasado la terminaron 2669 y hace 3 días ya había 2500 inscritos.
El circuito lo cambiaron este año, así que no se como será, el forero litho la corrió en el 2022 y dijo que era llana como lo es la ciudad, aunque del famoso cierzo, creo que es imposible librarse.
Hora de comienzo muy temprano, a las 08:45 y recogida del dorsal el día antes. Así que en menos de 20 días espero estar corriendo y visitando Zaragoza.
Toda la información:
mediamaratonzaragoza.com/


Última edición por Kurty o Mar, 19 Mar 2024, 20:13; editado 1 vez
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 14 Mar 2024, 14:57
Asunto: Re: XXVI MEDIA MARATON ZARAGOZA 17/03/24

Suerte el domingo amigo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Mar 2024, 21:41
Asunto: Re: XXVI MEDIA MARATON ZARAGOZA 17/03/24

lihto escribió:
Suerte el domingo amigo.

Gracias litho, llegaremos mañana a las 13 h. y viernes y sábado completos de visitas turístico/culturales y el domingo a disfrutar de la media, no sé cuantos seremos al final, ya que las inscripciones siguen abiertas (ponía fecha límite ayer), pero fijo que pasamos de los 3000.
Este año cambiaron el circuito, dicen que para hacerlo más llano y céntrico, no es algo que me importe mucho.

Saludos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2024, 20:57
Asunto: Re: XXVI MEDIA MARATON ZARAGOZA 17/03/24 (CRÓNICA)

Imos facer a crónica desta media e do finde que pasamos en Zaragoza, encantoume a cidade.
Chegamos o venres antes de xantar tendo tanto o venres coma o sábado repleto de actividades turísticas, deixando incluso o museo Goya para o Domingo despois da carreira.
A carreira a unha hora temprana, como xa recollera o dorsal o día anterior deixeime quedar no hotel ata as 8:15, xa que tiña molestias no lombo e pescozo, por que o sábado antes das 4 da tarde, cando iamos a unha visita nun bus urban, outro bus chocounos por detrás bastante forte, así que despois de acudir o hospital as 8 da tarde e tomar 2 ibuprofenos a noite e pola mañán, tirei cara a Praza do Pilar a 500 mts. do hotel. A muller quedou xa que ela saiu bastante peor parada ca min, cun par de moratóns nun brazo a parte dunha forte contractura no pescozo.
Mañán soleada pero sen calor a esas horas, gran ambiente o que se respiraba con 3000 inscritos, despois de que me botaran reflex no lombo fun cara o 3º caixón de 1h30/40, ainda que non houbo que acreditar marca, había voluntarios mirando que a xente que entrara en cada caixón fora o seu.
Despois de 5 minutos dan a saida e tras 36" activei o crono. Saida en lixeira subida e buscando coller ritmo, en seguida se pode correr ben xa marco o 1º en 4'45" e no 2º a 4'37, sei que vou demasiado rápido, pero non teño molestias, o percorrido componse de 2 voltas non iguais e moitas idas e venidas polo mesmo sitio, como no Km. 3 e 5 pasabamos por diante do hotel deixeille unha camiseta a muller que levara de abrigo nese momento levaba algunha molestia, pero conforme fun quentando atopeime mellor, o percorrido non é chan de todo pero é rápido, xa que o pouco que se sube, baixamolo despois. Cruzamos o río Ebro por unha ponte e despois voltamos a cruzala pola ponte de pedra, vaia ambientazo que había alí.
Eu sorprendido cos meus ritmos, varios Kms. por debaixo de 4'30, todos antes de chegar o Km 16, (ahí un patinador botoume reflex, máis por precaución que por dor) a partir de ahí imos a unha das zona máis feas da carreira, xa que nos alonxamos do centro e o sol xa nos da de cheo, ahí xa se me empezan a ir os tempos por riba de 4'40, facendo incluso o 20 en 4'50, acelerando un pouco para rematar con forza no Pilar e baixar polo meu crono de 1h39". e posto 747 de 2639 chegados a meta 30 corredores menos que o ano pasado.
Bolsa post carreira moi completa que complementaba a que me deron a tarde anterior na recollida do dorsal.
Primeira media do reto provincial que corro en Aragón, a de Teruel o ano pasado foi en Novembro (3 voltas) e a de Huesca dende a pandemia non a voltaron a facer.
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
457 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 20 Mar 2024, 20:05
Asunto: Re: XXVI MEDIA MARATON ZARAGOZA 17/03/24 (CRÓNICA)

Parabens por esa media!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2024, 9:48
Asunto: Re: XXVI MEDIA MARATON ZARAGOZA 17/03/24 (CRÓNICA)

Enhorabuena y gracias por la crónica.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos