Foros ›
Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
VINYARD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/06
0 Carreiras
97 Mensaxes
RIBADEO
Respostar citando Envío Mar, 31 Xul 2012, 15:44
Asunto: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

O domingo 5 de agosto (12:30 de la mañana) celebraráse unha nova edición da Carreira Popular de Burela con saída da praza do Concello e chegada á praia da Marosa. En total serán 6 kilómetros de percorrido. Haberá trofeos para o máis xove, para o veteran@ e para o 1º clasificad@. As inscricións poden facerse no punto de saída media hora antes do inicio da carreira. Tamén habera unha carreira para os menores de 14 anos. Organiza o Concello de Burela.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 5:22
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

pois este ano non poderei ir. Como sempre en Burela esperan a uns días antes para anunciar a súa carreira Triste Esto está confirmado non?

a ver se hai sorte e se corre a voz polo menos entre os corredores da comarca e algún turista despistado.

para inscribirse simplemente presentarse con tempo na saída e alí mesmo vos apuntan e dan o dorsal (así foi outros anos)

percorrido "variado" e cos tres últimos quilómetros moi bonitos ao longo do paseo ate a Marosa.

-- Chámame "ghose"
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 11:23
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

No sólo no publicitan su carrera sino que además les envié correos tanto este año como el pasado y no contestan. Otros años creo que era sobre el 15 de agosto, si adelantan la carrera y no lo anuncian no sé si asistirán muchos...

El año pasado creo que lo único que hicieran fue poner un cartel en el ayuntamiento. Así irán 10-15 que la conocen y ganará el mismo, como es habitual. Aunque para este último así es perfecto jaja.

pikamiku lástima que este año tampoco puedas participar.
VINYARD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/06
0 Carreiras
97 Mensaxes
RIBADEO
Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 11:51
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Hola a todos:
Quiero aclarar que yo no tengo nada que ver con la organización de esta carrera.
Solamente quiero avisar a la gente de CORRER EN GALICIA, ya que soy consciente de que la organización de esta carrera pasa totalmente de publicitar esta carrera.
Yo me entere de casualidad porque encontre un cartel en burela y salio algo en la prensa.
Un saludo a todos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 12:56
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

grazas VINYARD Guiño o meu comentario no ía por ti

angelus escribió:
pikamiku lástima que este año tampoco puedas participar.

xa ves, só participo nos anos impares Moi feliz :D

-- Chámame "ghose"
Vila95

Novo foreiro
Novo foreiro
26/02/10
0 Carreiras
4 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 21:00
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Para que o queira ver velaqui está o percorrido do ano pasado. No cartel sae outro pero é o mesmo cartel de todos os anos asi que ou é este ou o do cartel que é subindo directamente por eijo garay, cruzas a ponte do tren e subes por xunto do Gadis. O resto é o mesmo.

www.runmap.net/route/1...=satellite

PD: Gustaríame destacar que é unha vergoña que os carteis para esta carreira señan colocados 7 días antes da carreira e a promoción da mesma sexa feita por persoas alleas á organización.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Ago 2012, 12:39
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Hola, creo que el recorrido no es exacto en un par de calles pero para hacerse una idea es perfecto. No he visto el cartel de este año pero el pasado ponía que subía por el Gadis y en realidad al llegar a la vía del tren giraba a la izquierda y se corría en paralelo a esta.

El año pasado les dije que la gente no sabía de la carrera y me dijeron que era algo que iban a mejorar pero ya veo que sigue igual. Una lástima para la gente de burela y alrededores que quiere participar o que le gustaría participar di supieran que se realiza.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Ago 2012, 12:48
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

VINYARD escribió:
Hola a todos:
Quiero aclarar que yo no tengo nada que ver con la organización de esta carrera.
Solamente quiero avisar a la gente de CORRER EN GALICIA, ya que soy consciente de que la organización de esta carrera pasa totalmente de publicitar esta carrera.

Mi comentario tampoco iba por ti, todos sabemos de la mala gestión a la hora de anunciar la carrera.

Y gracias por avisar porque conozco a un par de personas interesadas en participar aunque creo que por la fecha les va mal.
deltaford

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/12
0 Carreiras
18 Mensaxes
Burela
Respostar citando Envío Ven, 03 Ago 2012, 20:00
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Como siempre
Uno de Burela que no va ir. El año pasado no hubo, o no me entere, y este ya tengo planes cuestion de enterararse 48 horas antes
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Ago 2012, 22:51
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

deltaford escribió:
Como siempre
Uno de Burela que no va ir. El año pasado no hubo, o no me entere, y este ya tengo planes cuestion de enterararse 48 horas antes

El año pasado sí hubo carrera (creo que el 7 de agosto) pero al igual que este mal publicitada. Yo me enteré porque de casualidad pasé por el ayuntamiento y me encontré con el único cartel que vi en toda burela.

Al preguntar por la carrera me dieron una copia, creo que se la ensené a pikamoku y él lo publicó aquí para informaros.

Así es normal el bajo número de participantes y es una pena porque es bonita; la primera parte es un poco rompepiernas por las subidas, la segunda muy rápida dado que es bajada y la última como ya han comentado varios kilómetros por el paseo marítimo hasta la playa.

Los que puedan que se unan al pelotón o al menos vayan a animar.
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
198 Mensaxes
Burela/Celeiro
Respostar citando Envío Sáb, 04 Ago 2012, 9:41
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Aquí estaremos por segundo año consecutivo.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Ago 2012, 12:01
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Albergg escribió:
Aquí estaremos por segundo año consecutivo.

Yo también intentaré ir, pero debido a que mi estado físico es todavía muy malo con acabarla me daré por satisfecho.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 17:46
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Aunque estoy contento por poder correr en casa debo de decir que la organización sigue dejando mucho que desear.

Según me comentan corredores varios se confundieron de recorrido por falta de señalización o de alguien que se lo indicara. Resaltar un señor, que si alguien conoce la zona, desde la "Vila do medio" tiró hacia la Peugeot y tuvo que andar sobre sus pasos.

En segundo lugar decir que al inscribirme le pregunté a la chica que lo organiza (creo que es la propia concejal de deportes en Burela) porqué otro año más no anuncian más la carrera porque la gente que no es de la zona no se entera. Que si lo anunciaran antes y de más formas que poner un cartel tamaño folio en el tablón de anuncios de la biblioteca (que está a aproximadamente un metro de la puerta y casi no se ve, lo vi porque me dijeron donde estaba y que además es el mismo de los últimos 3 años y siguen poniendo mal el recorrido), por ejemplo que yo miro las carreras en una web, que posiblemente vendría más gente.

Me contesta que lo anunciaron en el periódico y que se pusieron los carteles en los lugares de siempre en burela. Al menos el que vi el año pasado en el tablón de anuncios del ayuntamiento no estaba.

A esto le contesté que hay gente incluso de burela que no se enteró de que era este fin de semana y me contesta con un tono que tampoco me gustó mucho que: "será que están muy ocupados para buscar los carteles".

Pero lo que menos me ha gustado según me comentó un señor a la vuelta. Al parecer al inscribirse preguntó si una de ellas podía correr con los mayores a lo que le contestaron que si quería podía hacerlo pero que era más distancia y que no optaría a ningún trofeo. Al decirle esto inscribió a las dos en la carrera de los niños. Pues la mayor quedó segunda y primera de las niñas y no recibió ningún trofeo, pero el niño sí.

Estas cosas hablan muy poco del interés por realizar esta carrera y atraer cada año a más gente. Más bien parece que buscan lo contrario.
xose9

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/08/12
10 Carreiras
242 Mensaxes
RIBADEO (LUGO)
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2012, 10:12
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

Un desastre de organización.
O rapaz que organiza hai que dicir que é moi amable e vese con boa vontade, pero a organización deixa moito que desexar e dí moi pouco da área de deportes do Concello de Burela.
En primeiro lugar non se lle da publicidade.
En segundo lugar, o percorrido para nenos, 3 km. é unha esaxeración, máis ainda cando a chegada e a saida non están no mesmo sitio. Isto fai que non participen pois correse o risco de que se perdan.
Xa na proba de adultos, non hai plano que indique o percorrido, logo só hai organización nos cruces principais, sen ningunha indicación máis que o que vai diante. Nun tramo do percorrido houbo xente que se confundiu de estrada e tivo que da-la volta, a min case me pasa de non ser por unha señora que estaba na porta da sua casa.
O precorrido e fermoso, especialmente no último treito. Con un pouco de vontade por parte de Concello (non só para da-la saida e entrega-las medellas-por certo moi escasa) poderíase facer unha boa carreira.
Penso que nin os habitantes de Burela sabían que había carreira.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2012, 11:17
Asunto: Re: Carreira Popular de Burela (5 de agosto de 2012)

xose9 escribió:

Penso que nin os habitantes de Burela sabían que había carreira.
eu vivo aquí e soupeno dous días antes porque o vin no foro Avergonzado E non estiven de retiro espiritual estos días como para non enterarme.

como di angelus, parece que o fan adrede para que non vaia a xente, pois non é a primeira edición e ademáis sempre o fai a mesma xente e ademáis a esa xente xa lle comentamos cómo poder mellorar. Pero non parece haber interese ou motivación suficiente para facelo de outro xeito Nono

onte fun a Vimianzo, que era a primeira vez que o facían (ou eso poñia nos carteles) e deu gusto correr alí.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos