Foros ›
ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 18:44
Asunto: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

Ola amigos, teño un problema, resulta que levo tempo usando as Asics Gel Trabuco, e estou contentisimo con elas, as prestacions son moi boas, e por iso decidín mercar outro par de zapas do mesmo modelo, pero esta vez as Goretex, agardando unha mellora sustancial na protección do pe. Fixen duas saidas longas con elas, de 2 horas polo monte, na miña preparación para a maratón de Penedos do lobo, e coa sudoración que cae polas pernas, sumada a do propio pe, encharcouseme o calcetín e a plantilla da zapa, ata o punto de correr facendo o tipico ruido do pe cheo de auga e ao chegar a casa escurrín tanto o calcetín coma as plantillas e non vexades como caía auga!!...
Non sei si isto lle pasa a alguén mais, pero eu terei que correr en Penedos coas vellas, porque si en duas horas me pasa isto, non me quero imaxinar o que pasaría por riba de 4 horas...Un saudo e agardo os vosos comentarios.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 19:00
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

No soy experto,pero hablando,es mejor no tener Goretex en las zapas de trail,mas que nada,porque si metes el pie en agua,el agua,no sale.
Buscando para saber cuales eran las trabuco con Goretex,xq no las conocia,encontre estoTrabuco,la frase seria esta:
Ahora bien, a mí me gusta más una zapatilla sin Gore, más que nada porque las de Gore que impermeabilizan totalmente me hacen sufrir mucho el pie, demasiado calor. Pero para gustos colores, como siempre
Vete con las trabuco viejas,no arriesgues!

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 19:24
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

Hola Michi,no es bien,bien lo que tu comentas pero,yo tengo las Attack( sin gore) y la semana pasada corri paradas con ellas,eliminan el liquido cuando pisas el agua mucho mejor( sobretodo si metes el pie en un charco) y tengo unas salomon de gore con +- 50 km que cuando las pongo me suda una barbaridad el pie.Desde mi punto de vista el Gore si vas a la nieve o andas por superficies moadas( hierba) van muy bien pero,si metes un pie dentro de agua( bastante habitual), como no te quites la zapatilla,estas fastidiado.Esta es mi experiencia
Saludos. Y suerte en Penedos
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 20:58
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

En una carrera larga el pié sudará mucho, si las zapas no transpiran... ¡malo!.
En cualquier trail que pisemos charcos, crucemos cauces o esté mojado, tampoco expulsaremos el exceso de humedad, por tanto... ¡malo!.
En el trail do Courel, después de haber vadeado el río Lor, la sensación de "chof" apenas me duró un par de minutos.
Siempre me decantaré por zapas de trail sin Gore (otra cosa es hablar de botas de montaña u otras aplicaciones para las membranas impermeables en las que pudiese haber condiciones diferentes).
En mi caso empleo tanto las Salomón XT Wings como las Speed Cross, pero creo que su comportamiento en ese aspecto es extensible a otras marcas y modelos.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 13:08
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

Michi, nunca Goretex para unas zapas de montaña si no es por causa justificada, ya sea por muy bajas temperaturas, habiendo nieve o hielo o por alguna otra opción. Como bien dicen los foreros, el goretex protege, pero no ventila ni evacua el agua que pueda entrar, asi que imagínate el percal que se puede montar. Guiño

Un saludo

Correr, correr y correr......
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 14:55
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

MICHI escribió:
Ola amigos, teño un problema, resulta que levo tempo usando as Asics Gel Trabuco, e estou contentisimo con elas, as prestacions son moi boas, e por iso decidín mercar outro par de zapas do mesmo modelo, pero esta vez as Goretex, agardando unha mellora sustancial na protección do pe. Fixen duas saidas longas con elas, de 2 horas polo monte, na miña preparación para a maratón de Penedos do lobo, e coa sudoración que cae polas pernas, sumada a do propio pe, encharcouseme o calcetín e a plantilla da zapa, ata o punto de correr facendo o tipico ruido do pe cheo de auga e ao chegar a casa escurrín tanto o calcetín coma as plantillas e non vexades como caía auga!!...
Non sei si isto lle pasa a alguén mais, pero eu terei que correr en Penedos coas vellas, porque si en duas horas me pasa isto, non me quero imaxinar o que pasaría por riba de 4 horas...Un saudo e agardo os vosos comentarios.

Ajora si, vaiche boa.... Joretex.... xa te olvidache das tamancas, e xa sabia que tanta modernidade non che ia sair ben Ríndose Ríndose Ríndose

bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 17:25
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

montxo escribió:
MICHI escribió:
Ola amigos, teño un problema, resulta que levo tempo usando as Asics Gel Trabuco, e estou contentisimo con elas, as prestacions son moi boas, e por iso decidín mercar outro par de zapas do mesmo modelo, pero esta vez as Goretex, agardando unha mellora sustancial na protección do pe. Fixen duas saidas longas con elas, de 2 horas polo monte, na miña preparación para a maratón de Penedos do lobo, e coa sudoración que cae polas pernas, sumada a do propio pe, encharcouseme o calcetín e a plantilla da zapa, ata o punto de correr facendo o tipico ruido do pe cheo de auga e ao chegar a casa escurrín tanto o calcetín coma as plantillas e non vexades como caía auga!!...
Non sei si isto lle pasa a alguén mais, pero eu terei que correr en Penedos coas vellas, porque si en duas horas me pasa isto, non me quero imaxinar o que pasaría por riba de 4 horas...Un saudo e agardo os vosos comentarios.

Ajora si, vaiche boa.... Joretex.... xa te olvidache das tamancas, e xa sabia que tanta modernidade non che ia sair ben Ríndose Ríndose Ríndose
Ja,ja,ja,....ja!!!!,...es si que fue buena,...cual es precio en decatlhon?,...o mejor wiggle?,.....que bueno montxo,..eres un crack!!!!,..ja,ja,ja!!
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 19:47
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

montxo escribió:


Ajora si, vaiche boa.... Joretex.... xa te olvidache das tamancas, e xa sabia que tanta modernidade non che ia sair ben Ríndose Ríndose Ríndose

tranquilo montxo, que non renejo das tamancas, ainda che son de coutadas e non de tierra batida, pero atopoas un pouco faltas de amortijuación e entón deixoas para carreiras mais rápidas por consideralas "voladoras" Mr. Green Mr. Green
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 19:52
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

Damores escribió:
Michi, nunca Goretex para unas zapas de montaña si no es por causa justificada, ya sea por muy bajas temperaturas, habiendo nieve o hielo o por alguna otra opción. Como bien dicen los foreros, el goretex protege, pero no ventila ni evacua el agua que pueda entrar, asi que imagínate el percal que se puede montar. Guiño

Un saludo

Gracias amigo, pero ahora xa é tarde....me las como con tomate y las dejaré para entrenos cortos...unha para aprender!! Triste unha aperta Alberto
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Out 2011, 21:31
Asunto: Re: ASICS GEL TRABUCO GORETEX NON TRANSPIRAN

Creo que xa responderon por eiqui que para carreiras de monte e mellor sen membrana.

As membranas impermeables do tipo goretex están confeccionadas con tecidos microporosos. Cada un de eses poros pode ir dende 5000 ate 20 ou 30.000 veces menor que o tamaño de unha gota de auga 0,1mm diametro. (columna de auga) e a súa veces son 700 veces maiores que a molecula de vapor de auga que produce o noso corpo 0,000005 mm diametro (RET) polo que nunca vai evacuar sudor en estado líquido.

Despois hai moitos factores para quen non se logre a transpiración desexada, como a suciedade dos poros (ó correr polo monte e bastante habitual)

En ambientes de moita humedade a transpiración non se acada tampouco correctamente, así coma se fai moito calor.

Se as zapatillas teñen tratamento de repelencia o auga ou lle botas un destes sprais, tamén reducirá a capacidade de transpiración.

Un pouco a groso modo poden ser os motivos porque non che traspiren como lle pides.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos